period lewat 5 hari


Period anda juga sudah miss beberapa hari. Ada berbagai hal yang menyebabkan haid bisa berlangsung lebih dari 7 hari di antaranya.


Discover Lewat Period 4 Hari Upt Negatif S Popular Videos Tiktok

Sulit 16 bulan.

. Period lewat selama 5 hari. Byk dah bazir upt hehe. Hamil atau haid kedua.

Saya terlambat untuk menstruasi 5 hari dari tarikh haid biasa. Tak sabar pny pasal. Selamat sejahtera saya wanita 20an dan sudah berkahwin.

Setiap bulan lapisan rahim akan. Periode menstruasi setiap wanita bisa berbeda-beda namun normalnya menstruasi terjadi selama 37 hari dalam siklus menstruasi 2135 hari. Eh b saya tak period ni.

Period Lewat 5 hari - UPT Test Negatif. Sekitar dada terasa sedikit sakit kadang kala jd tegang. Pada 2 minggu lepas saya telah bersama dengan suami satu hari selepas habis.

Saya aishah saya dah lewat period sudah 5 hari boleh saya tahu adakah ada gejala lain sekiranya lewat haid. Mungkin juga darah ini adalah sisa dari siklus menstruasi bulan. Nak-nak lagi bagi wanita yang bergelar.

Saya telah buat upt pada hari ke 5 lewat bebetul sblm keluar darah tpi hasilnya -ve. Last priod sayee 47 tp skarang daa 5 hari lewat. Punca period lambat yang seterusnya ialah kerap keletihan.

Berikut merupakan 12 kemungkinan kenapa masalah lewat datang haid yang wajib perempuan ambil tahu. Biasanya penderita AUB akan mengalami menstruasi lebih dari 7 hari dan darah haid yang keluar lebih banyak dari biasanya sehingga harus mengganti pembalut tiap 12 jam sekali. Saya telah sakit selama beberapa hari tetapi tidak mual yang berlebihan apa.

Sudah beberapa hari badan anda rasa tidak selesa. Period saya sebelum ini teratur tetapi ada satu bulan tu period saya tiba-tiba lewat 5 hari. Saye kerap sakit pinggang sakit kepale cramp perut.

Berikut adalah beberapa perkara yang boleh membantu anda mengenal pasti perbezaan antara kedua-duanya. Penyebab Haid Lebih dari Seminggu. Sakit secara tiba-tiba seperti demam panas baru.

Awak pregnant ke wahhhh dapat baby then. Selepas bersalin memang perubahan hormon tu ketara. Dan 277 ade mcm spotting tp sehari tu jee.

Tapi selalu fa memang period ontime. Iday hari tu lambat 4 hari dah kecoh gigih beli pregnancy test tapi negatif. Paling lewat pun 5 hari itupun dlm setahun 2-3 kali je.

Kalau ikut cycle hari ni cycle ke 35 kot gitu. Bilee check upt -ve. 15 Tanda-Tanda Mengandung Yang Boleh Tahu Sebelum Missed Period.

Saya pn macam awak. Dewasa ini rutin harian seorang wanita adalah sangat memenatkan. Dr Nur Syuhada binti Zulkifli 16 bulan.

Pagi-pagi subuh dah buat UPT TEST tapi resultnya negatif. Period lambat 5 - 10 hari Masa ni kalau korang nak guna pregnancy test pon boleh. Di hari-hari terakhir menstruasi darah yang keluar akan berubah kecokelatan karena usianya sudah tua.

Period lewat 5 hari terasa peningloya dan perut berangin. Period dah lewat 5 hari. So bila tiba hari yang sepatutnya iday datang bulan tak jugak datang.

Hari ni hari ke 5 dah lewat period. Bila menyusu badan lagi la tunggang langgang jadinya. Semakin banyak darah yang keluar maka kemungkinan haid Anda akan berlangsung lebih lama.

Saya dah missed period 6 hari which is tak normal utk saya cos saya mmg jenis yg sangat teratur period. Terus cakap kat Islam. Dilansir dari Very Well Health lama menstruasi yang normal.

Bulan ni doa sgt ada rezeki. Period tapi mengandung Kesakitan payudara. Haid lewat hampir 5 hari adakah ada tanda2 hamil.

Meski siklus menstruasimu hanya tiga.


Ttc Journey Period Lewat 16 Hari Asyiqin


Info Ibu Hamil Salam Admin Tolong Share Soalan Saya Haiii Mommy Semua Saya Nak Tanya La Kot2 Ade Mommy2 Yang Same Macam Saya Skrg Nie Saya Last Period 24 9 Time Nie Saya


10 Tanda Awal Kehamilan Sebelum Missed Period Bagus Tahu Awal


Upt Tive 6hari Lewat Period Saya Dah Lewat 6 Hari Jadi Say


Kitaran Haid Normal Tak Normal Belajar Kira Jika Ingin Hamil


Lewat Period 6 Hari


Period Dah Lewat 10 Hari Selalunya Berapa Hari Lewat Untu


Lewat Period Hi Semua Saya Dah Lewat Period 10 Hari Sebelu


Period Tapi Mengandung Ini 8 Beza Antara Hamil Atau Datang Haid


Negative Period Dah 10 Hari Lewat Hari Ni Try Cek Upt Tapi R


Nak Tanya Saya Lewat Period 7 Hari Last Period 7 6 Pagi Td


Lewat Period 5 Hari Hi Saya Check Upt M Ve Period Dah Lewa


Test Samar Tandanya Harini Hari Ke 7 Lewat Period Dah 3


Info Ibu Hamil Salam Min Minta Pendapat Warga Iih Period Lewat 12 Hari Dah Pagi Test Dpt Result Macam Ni Line Tengah Tu Kabur Sangat Tanda Pregnant Ke Tu Dah 5


Biochemical Pregnancy Breathe Ilo


Puan Jannah Bashah Therapist Service 3 Period Lewat Tetapi Ujian Upt Negatif 3 Saya Menerima Banyak Pertanyaan Melalui Inbox Di Fb Dari Ramai Wanita Yang Keliru Mengenai Perasaan Mereka Yang


Eva Emily Clinic Hmmm Rasa Tak Sedap Badan Pula 2 3 Hari Ni Kalau Ikutkan Minggu Depan Baru Tarikh Normal Period Agaknya Mengandung Kot Bolehkah Kita Rasa Tanda Awal Kehamilan Sebelum Lewat


Hamil Atau Tidak Saya Lewat Period Dah 5 Hari Cek Upt Keluar


Discover Lewat Period 4 Hari Upt Negatif S Popular Videos Tiktok

Related : period lewat 5 hari.